Het is niet mogelijk online advies te geven over technische- of garantievragen, omdat het voertuig hiervoor bekeken dient te worden door een expert. Hiervoor is jouw Peugeot-dealer de aangewezen persoon. Om misverstanden uit te sluiten kan er per mail of telefonisch nooit een oordeel over eventuele garantiekwesties gegeven worden. We raden je dan ook aan om met jouw dealer contact op te nemen om jouw voertuig ter plaatse te laten bekijken. De dealer zal de nodige stappen ondernemen om jouw vraag of probleem te behandelen en zal indien nodig contact opnemen met onze technische dienst.
Bekijk de garantievoorwaaden voor meer informatie.
We werken met een betrouwbaar, erkend dealernetwerk en vertrouwen voor het beoordelen van de garantie op onze dealers. Dus als de dealer zegt dat dit buiten de garantie valt dan kunnen wij hierin niets betekenen.
Je kan de gebruikershandleidingen op deze pagina vinden.
Wij leveren alleen onderdelen aan onze dealers. Je kan via jouw dealer nieuwe onderdelen voor jouw SYM bestellen.
Helaas maakt Peugeot geen lakstiften of spuitbussen in kleur. Peugeot werkt tevens niet met universele (RAL-)kleurcodes. Wij verwijzen je graag naar een autospuiter, deze kan de kleur van de scooter scannen en mogelijk verf maken.
Voor problemen met jouw scooter of garantiekwesties kun je terecht bij jouw dealer.